In je account bij 'Bekijk order' kan je bij 'Bezorgdienst' vinden welke bezorgpartner het pakket heeft geleverd.
Verzending reguliere pakketten PostNL
Retouren van standaardpakketten geleverd via onze bezorgpartners PostNL kun je na aanmelding gratis retourneren via een PostNL pakketpunt. Je hoeft bij het PostNL pakketpunt vervolgens alleen de barcode op je telefoon te laten zien die je in je mail hebt ontvangen na het aanmelden van je retour. Wij adviseren om het verzendbewijs te bewaren.
Afhalen grote pakketten
Je mag kosteloos retourneren binnen 30 dagen na ontvangst, zolang het in de staat is zoals je het ontvangen hebt. Retouren van grote producten geleverd via onze bezorgpartner Dynalogic komen we gratis afhalen.
1. Ga naar je account en klik op de order waar je een retour-aanvraag voor wilt doen.
2. Klik op de button Retourneren en volg de instructies.
3. Wij nemen per e-mail contact met je op om het afhaalmoment in te plannen.
Sommige grote producten (bv. planten die kunnen bederven binnen de bedenktermijn en meubels op aanvraag die vervaardigd zijn conform instructies klant) kunnen niet geretourneerd worden. Dit staat vermeld bij de producten waar retourneren niet mogelijk is.
Retour afgeven
Je kan een product ook retour brengen in onze Interieurstudio. Meld wel altijd de retour eerst aan in jouw account en lever het in de originele staat en verpakking af.
Andere vervoerder
Als je uit eigen beweging het product retourneert met een andere vervoerder dan waarmee de bestelling geleverd is, ben je zelf verantwoordelijk voor de retourkosten.