Heb je een klacht over een product? Neem dan contact op met de klantenservice.
Het kan zijn dat je een klacht hebt over fonQ. Dat vinden wij heel vervelend en willen wij graag oplossen! Kwaliteit en service zijn voor ons belangrijke kernwaarden. Wij willen dat je tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie, de verzending en onze service! Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen. Wij zien je klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie, service en kwaliteit te verbeteren.
Hoe behandelen wij je klacht?
- Wij streven naar een snelle afwikkeling van de klacht (uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht ontvang je een inhoudelijke reactie).
- Wij onderzoeken de oorzaak van de klacht.
- Wij nemen contact met je op om een oplossing voor te leggen.
- Wij geven opvolging aan de gemaakte afspraken.
- Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen.
Mocht je het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via degeschillencommissie.nl en voor zakelijke klanten via thuiswinkel.org.
Klachten over bestellingen bij een van onze verkooppartners kun je direct aan de verkooppartner richten. De contactinformatie vind je in je account. Voor verkooppartners die aangesloten zijn bij Thuiswinkel, geldt het Thuiswinkel Waarborg ook. Dit betekent dat wanneer een verkooppartner is aangesloten bij Thuiswinkel en er een geschil is na jouw aankoop waar je niet uitkomt, je deze kunt voorleggen aan Thuiswinkel.
Hoe kun je een klacht indienen?
Online
Vul het klachtenformulier in op de website
Via de Geschillencommissie van het Europese ODR Platform
Via de Geschillencommissie Thuiswinkel
Schrijf een brief:
FonQ.nl B.V.
T.a.v. Teamleider Klantenservice
Reactorweg 53
3542 AD Utrecht
Stuur een e-mail:
E | klantenservice@fonq.nl