In je orderbevestiging, in je fonQ account en via de communicatie van de vervoerder zie je met welke vervoerder (een deel van) je bestelling wordt geleverd. Bekijk hieronder per vervoerder wat er gebeurt als je niet thuis bent bij het bezorgen.
PostNL
"Wanneer je niet thuis bent volgen we altijd je bezorgvoorkeuren. Heb je je voorkeuren niet ingesteld? Dan bezorgen we je pakket bij de buren of bij een PostNL-punt. Via track & trace in de app of online zie je waar je pakket is."
Klik hier voor meer informatie.
DPD
"Als de ontvanger niet aanwezig is, laat de chauffeur bij de eerste afleverpoging een niet-thuis-bericht achter in de brievenbus. Daarop staat wat de ontvanger kan doen om alsnog het pakket in ontvangst te nemen."
Klik hier voor meer informatie.
Dynalogic
"Indien u niet thuis bent op het moment dat onze bezorger arriveert, zal hij uw bestelling bij een van uw buren bezorgen of uw bestelling mee retour nemen naar Dynalogic. Indien onze bezorger uw bestelling niet kan bezorgen of bij een van uw buren heeft bezorgd, ontvangt u altijd een niet-thuis briefje in uw brievenbus met meer informatie over uw bestelling."
Klik hier voor meer informatie.