Het is mogelijk een andere afleverdatum te selecteren wanneer de order aan elk van de volgende voorwaarden voldoet:
- De producten op voorraad zijn.
- In de winkelwagen staat vermeld: "Voor [...] besteld, morgen in huis".
- Wanneer het product door fonQ zelf verkocht wordt (onder verkoopprijs staat dan 'Verkoop door fonQ’).
- De bestelling betaald wordt met iDEAL, creditcard of Klarna.
Je kan je bezorgdatum kiezen in de winkelwagen. Wil je de bezorgdatum achteraf wijzigen? Bij Dynalogic kan dat in de app van Dynalogic en via PostNL kan je de bestelling laten afleveren bij een afleverpunt waar je het vervolgens op kan halen binnen 7 dagen. In je account bij 'Bekijk order' kan je bij 'Bezorgdienst' vinden welke bezorgpartner het pakket levert.
Mocht je de bestelling al hebben geplaatst en nog geen track and trace code van de betreffende vervoerder hebben ontvangen, dan adviseren wij je telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Wij kunnen het aflevermoment wijzigen zolang de bestelling nog in behandeling is.