Je kunt een andere datum voor levering kiezen als de order aan de volgende voorwaarden voldoet:
- De producten zijn op voorraad
- In de winkelwagen staat vermeld: "Voor [...] besteld, morgen in huis"
- Het product wordt door fonQ zelf verkocht (op de productpagina staat dan 'Verkoop door fonQ’)
- De bestelling wordt wordt met iDEAL, creditcard of Klarna
Je kunt je bezorgdatum kiezen in de winkelwagen. Wil je de bezorgdatum achteraf wijzigen? Het verschilt per vervoerder hoe je dat kan doen. In je orderbevestiging, in je fonQ account en via de communicatie van de vervoerder zie je met welke vervoerder (een deel van) je bestelling wordt geleverd. Bekijk hieronder per vervoerder wat er gebeurt als je niet thuis bent bij het bezorgen.
PostNL
"Log in met je PostNL-account en ga naar de track & trace van je pakket. Klik op 'bezorging wijzigen'. Je kunt het bezorgmoment of de locatie van je pakket wijzigen tot je de status 'Zending is gesorteerd' ziet staan. Kies vervolgens voor een ander bezorgmoment of andere locatie."
Klik hier voor meer informatie.
DPD
"We laten je via een e-mail weten op welke dag we je pakket komen bezorgen. Komt dit niet uit? Dan kun je de bezorgdag of bezorglocatie aanpassen. "
Klik hier voor meer informatie.
Dynalogic
"Met behulp van uw track & trace nummer dat u per e-mail ontvangt en uw postcode kunt uw bezorgafspraak wijzigen. Dit kan tot 23.00 uur op de dag voor bezorging."
Dynalogic biedt je ook de mogelijkheid om het tijdsvenster voor bezorgen aan te passen. Het kiezen van een tijdsvenster is tegen betaling. Let op: Dit is een extra service van Dynalogic en fonQ heeft hier geen invloed op.
Klik hier voor meer informatie.
Wat als ik nog geen informatie heb ontvangen om de bezorging te volgen?
Mocht je de bestelling al hebben geplaatst en nog geen track and trace code van de betreffende vervoerder hebben ontvangen, dan adviseren wij je telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice. Wij kunnen het aflevermoment wijzigen zolang de bestelling nog in behandeling is.
Kan ik mijn bestelling ook 's avonds laten bezorgen?
Dat kan! In het bestelproces kan je na het invoeren van je gegevens bij de bezorgopties aangeven dat je je bestelling graag in de avond ontvangt. Je pakket wordt dan met vervoerder PostNL bezorgd op een doordeweekse dag tussen 17:30 en 22:00. Het is helaas niet mogelijk om te wisselen van vervoerder.
Mocht je tijdens de bestelling geen avondbezorging kunnen kiezen, dan komt dit waarschijnlijk omdat je een product bestelt dat verkocht wordt door een fonQ verkooppartner. In dat geval is avondbezorging helaas niet mogelijk.